09:00 – 18:00

Luni - Vineri

+40 (0)31 43 82.756

Calea Floreasca

Bucuresti, Romania
FIRMA DE TOP Welcome to F Recruitment International - Your HR Partner!
Francais  |  Română  |  English

09:00 – 18:00

Luni - Vineri

+40 (0)31 43 82.756

Calea Floreasca

Bucuresti, Romania

Interim

100%
LEGAL – RESPONSABIL – FLEXIBIL – EFICIENT

Indiferent de business, apar mereu situații neprevazute, iar schimbările legislative dese din ultima perioada nu fac decât să îngreuneze bunul mers al afacerii: antreprenorii se văd nevoiți să aloce mai mult timp pentru informare și analiză, în timp ce salariații nu contenesc sa bată la ușa cu lista de intrebari.
Rezultatul? Frustrare, risipă de timp și resurse, productivate redusă.
Intrebarea firească este: ce e de facut?
Angajarea unei echipe HR;
Efectuarea de ore suplimentare
Angajarea unui specialist în legislație
Externalizare de personal ✓
F Recruitment International este o agenție de muncă temporară cu peste 4 ani de experiență în gestionarea personalului la nivel national (activă în majoritatea județelor) și international (Franta, Belgia, Luxembourg, Norvegia, Italia, UK).

Savurează-ți cafeaua!

Ne ocupam noi de angajații tăi!

Pentru a vă asigura că organizația dvs. îndeplineste toate normele HR prevăzute de legisliața în vigoare, vă invităm să apelați la serviciile noastre specializate în administrarea personalului. De asemenea, agentia noastră va oferă servicii de recrutare folosind o metodologie eficientă și o bază de date riguros alcătuită.

Scopul nostru este acela de a vă ajuta să reduceți eforturile administrative, financiare și de timp care apar odată cu necesitatea ocupării unui post vacant sau cu încercarile de aliniere la cerintele legislative actuale. Rămânem la dispoziția dvs. pentru mai multe detalii privind ofertele noastre. De asemena, puteti contacta un consultant specializat la office@frecruitment.ro.

Economisiți TIMP * BANI * RESURSE

Oferta noastră include preluarea – în regim interim- a angajaților sau selecția de candidați calificați conform profilului stabilit, asigurând servicii complete de admistrare a personalului:
– Pregătirea și întocmirea documentației de angajare (întocmirea dosarului personal, elaborarea contractelor de muncă, alcătuirea fișelor de post/ de evaluare/ de aptitudini/competențe);
– Efectuarea vizitei medicale;
– Încheierea poliței de asigurare pentru cazuri de accidente;
– Înregistrarea contractelor de muncă la instituțiile competente;
– Întocmirea declarațiilor administrative/ sociale/ fiscale conform cadrului legal;
– Efectuarea plății salariilor si eliberarea ștatului individual de plată;
– Efectuarea plății taxelor și a contribuțiilor sociale;
– Gestionarea relației cu autoritățile;
– Efectuarea instructajului de muncă și a evalualuării periodice;
– Administrarea documentelor solicitate de angajați (adeverințe medicale, de vechime, evidență concedii etc)
– Preluarea angajaților proprii ai companiei, atfel pastrandu-se know-how-ul (element foarte important în menținerea calității lucrării și creșterea rentabiilității financiare);
– Detașarea rapidă a personalului solicitat, prin analiza unei baze de date complexe și a unui proces de selecție riguros.

Top
%d blogeri au apreciat: